18/12 - första inlägget

Hej.

Dt här e inte min första blogg, jag skaffade en ny för jag glömde min lösen te dn andra. mamitah.blogg.se/  är min gamla, sheka in !

Blogg har jag för att det sparar minnen, bådde bra & dåliga minnen. Om typ 5 år då jag är vuxen & tänker tillbacka till min ungdom lr vill minnas sacker som jag har glömt, så är det bara att kolla i min blogg. Redan nu kollar jag ibland på mina gamla inlägg & minns igen hur den dagen var & hur jag kände mig. Därför ska jag fortsätta att skriva blogg länge. Dn är som min dagbok, men som alla kan läsa. 

6 december vare the wave, dn va tråkig som fan ! Dåliga högtalare, dålig musik & det var trångt. Var där me Winfer & vi såg min bror willy där, Träffade på några tjejvänner oxå.

Samma helg på söndag bowlade vi i gullmars, winfer vann men han hade bara tur :P jag brykar alltid vinna på saker vi spela ^^

Nu är det jullov & jag är ändå inte så glad över det, jag försöker att inte släppa tårarna men det är svårt ! smärtan i hjärtat jag har svider ! Jag önskade bara att jag kunde ändra på några saker så allt blev bra. 


Men har inget mer att skriva, lämnar er med den här låten. Michel Jackson - childhood

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0