22/12 -08 min helg med winfer.

Hej.

Har hur ont i magen som helst, irriterande ! hur som helst så har min helg varit najs men ändå inte, du vet varför. I fredags gick jag och winfer och kollade på lady gaga i berns, hon uppträde galet bra men hon hade lite för lite kläder på sig ! och så vare två killar från göteborg som var på plats och dom var rätt bra dom med ! Danny var oxå där och han var okay, han gör inga låtar som är min smak men ändå uppträde han bra.

lördan därpå var vi ute i gullmars och gick runt och vi såg hur fina lägenheter som helst ! dit vill jag flytta. Så fina hus har jag aldrig sett i hela mitt liv. Dn kvällen såg vi Twiligt och den var lite tråkig i början men blev bättre i slutet.

söndagar brukar vara vår chilldag och bara stanna hemma, men det blev chill hos winfer kompis franco och med oss tog vi kurden och hans bror. Vi rökte vattenpipa (den var för stark asså, jag som var så förväntansfull :P), käkade mat som franco lagade (kyckling med ris, gott vare), kollade på en video på en fest som vi var på för en vecka sen (jag såg fet ut som fan) och så fixade winfer & franco beats. Efter det så lämnade winfer mig i slussen och jag åkte hem.


Juste i torsdags gjorde jag en pepparkakshus, mamma och lillebror fixade det inte så jag tog över och wola där han vi ett pepparkakshus ^^

                      

Men det var min helg, vi hörs senare. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0