19/4-09 | Dittan och dattan.

Holaa :D

Har gått runt stan idag med winfer som vanligt, shiit kallt hare blivit igen :( kan solen komma fram ?!  YEE ska köpa min balkläning på tisdag me mamota :D plus skor och en topp som jag vill ha ^^

Juste jag träffade min tio (farbror) för första gången i tisdags ! :D han kom ända från chile. Det var jätte roligt att träffa honom ! Han gav me en armband och örhängen av hjärtor ^^ Snällt. Han sa till mig att på januari 2010 kan det hända att han skickar en biljett till mig så jag kan åka till chile :D Men måste jobba hårt i skolan och det för att åka, men problemet är att jag inte kan vara borta från skolan ! Men det blir kanske :) Vi får se då.

OYEE jag och Winferiño 22 månader på tisdag :D asså det är snart 2 år i juli, kan man tänka sig ^^ Tiden rullar asså ! Jag hoppas vi går tillsammans mycket längre också :D Han kan bli min framtida man ^^

Men ska tagga till tvn, vi hörs läsare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0