11/4-09 | Mina dagar

Holaa gentes ! ^^

Idag vare najsaste vädret ! Man stecktes asså. Blev faktis lite brun ^^ Men Winfer blir fyfan svart direkt, det är ju orättvist :P Idag gick vi runt stan o chillade i det sköna varma vädret. Asså man blir lycklig av att det är fint o varmt ute :D Rökte vattenpipa vid 12 på dagen i stureparken. Idag gick vi ut redan vid halv 11 tiden. Vi gick te slussen där man kan sitta vid en brygga och chillade vid vattnet. Jag och winfer mattade ankorna med mina bröd som jag hade gjort te senare om vi var hungriga :P Det var fyra ankor och 2 av ankorna spelade boss, dom jagade enna ankan om den ankan fick brödet, haha det var så roligt ! :P

Igår vare långfredag och det kändes tvärtom :( dagen gick så snabbt ! Men jag hann ha bra tider med winfer ^^ I gamla stan stannade vi till av att en trollkar trollade lite, showen var fet najs ! :) Dessutom var han rolig att lyssna på. Hängde ett tag i alby med carol, rakel och deras 2 tjejkompisar och röktevattenpipa.

Har inte skrivit om Chillkvällen jag hade i skolan, det va ju för förra veckan i torsdags. Winfer var dessutom med mig :D Men det var rätt tråkigt och killarna var apor som vanligt :P Igentligen fick man inte hämta med nån men ingen sa nåt att winfer var där ^^ Vi var lite nervösa för det.


Bild tagen idag i stureparken. Om ni ser noga in i mitt öga kan ni se winferado :D



Men ska tagga te tvn och se vad det finns för mat i kylen :D godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0