10/8 -09 | UNG 08

Idag har man varit hemma och sett på mina gamla barndoms filmer, haha. Vet ej varför men ibland vill man bara vara barn igen och se barnfilmer.

Kom ihåg i lördags då jag och papi var i i en gräsfält i Odenplan och solade så såg vi en man stirra på en tjejs rumpa länge. Han satt sig där till och med och stirrade, haha. Men det äckliga var att hon log bara med sina underkläder. Usch ! Hatar såna tjejer och stör mig på män som glor på kvinnor så mycket !

Juste imon är det UNG 08 och ditt ska jag gå med Winfer och antagligen me några av hans vänner. Kat De Luna kommer vara på plats. Haha jag brukar kalla henne docka, för att första gången jag såg henne på Tv så hade hon blont hår med mycket smink och såg verkligen ut som en docka. Inte för att vara taskig men det var sant ! Men det kommer bli kul att se konsären.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0