14/8 -09 | Den udda

I min familj har jag alltid varit den annorlunda, det har varit så sen jag var en liten flicka. Hur jag är som person och hur jag ser ut skiljer mycket f¨rån min familj. Jag liknar inte någon av mina syskon. Min mamma ocj jag liknar inte heller varann. Alla mina syskon liknar min mamma förutom jag. Jag som person är lugn och snäll medans min familj är lite högljudade och galna. Jag kom ihåg hur mycket jag skämdes för min familj som liten när vi var ute. Jag önskade mig att jag hade en lugn familj.

Det lustiga är att jag har frågat många gånger till min mamma om vart hon adopterade mig, men nu känns det verkligen som att jag inte är en av min familj. Jag blir bara annorlundare hela tiden gemfört med min familj. Jag liknar min familj hos min pappas sida mycket som bor i Chile. Jag har en storasyster i Chile som liknar mig galet mycket. Som en kopia. Men frågan är, varför liknar jag inte min finska familj ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0