20/8 -09 | Första skoldan

Första dan i skolan gick bra, kände mig lite nervös men det gick över. Hah skrattade lite i huvudet för att det var första gången som jag hade svenskar i klassen. Men glad för det var inte många svartskallar. Hah jag är halv svartskalle och halv nordisk så jag är bådda. Fick mycket kontakt med en tjej som heter Natalie, pratglad tjej. Vi började prata då jag såg henne på vägen hem från tunnelbanan. Yeeah kommer inte ha vanliga lektioner förän 2 veckor ^^

Vi gick förbi matsallen och maten verkar shit bra. Får två rätter varje dag, bra om den ena maten är äcklig. Det som chockade mig var att alla fick SL kort, fast om man bodde precis brevid. Shiit bra. John Bauer verkade liten skola när man kollade på den men när man kom in så vare shit stort.

Skolan har till och med eget gym, undrar om det är gratis. Om det är det kan man gyma nån gång i veckan på lunch rasterna, najs. Men jag är nöjd med skolan. Hoppats att jag trivs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0