26/8 -09 | Nyklippt

Idag har jag klippt mig, weepa ! Är nöjd. Men jag tycker att det är för kort, jag som älskar långt hår. Men  det växer så jag ska vara nöjd. Jag klippte tapp med inte lugg. Jag tog istället sne lugg. Men Det blev fint. Kvinnan som klippte mig var trevlig. Hon känner min mamma för att min mamma är stamkund. Varje månad klipper hon sig, ofta hah. Men jag kommer med en bild snart på mitt hår nån gång denna vecka.

Fyfan sommartider är slut :/ Börjar känna på kvällarna att det börjar bli kallt. Nu kan man inte gå bara i shorts och linne längre, utan snart tjocktröjan med jeans hela tiden.

Inget doppande med fötterna längre i vattnet :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0