29/8 -09 | Ingen respekt !

Oh shit vad taskigt ! Nån har fixat en jag vet inte vad det är men den sen läskig ut. Hittade den då jag letade en bild på Michael Jackson för att det kommer en dokumentär om honom idag kl. 20:00 på kanal 3. Missa inte den. Det kommer iallafall inte jag göra.

Jag undrar när dom gjorde denna bilden, om det var efter han dog så har dom putos ingen respekt alls !

Men idag så har vi letat efter en bank där Winfer kan betala av sin räkning men alla banker var stängda. Så vi gick runt och letade i onödan, men vi gjorde nåt i alla fall. Det räknas än att sitta och göra ingenting.

Just nu så ligger Winfer i sängen och vilar, ska gå och ligga brevid honom :D Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0