9/8 -09 | Städning

Äntligen fik jag städa Winfers rum ! Varje gång jag börjar blocka undan och små städar blir Winfer bara sur så det är nästan omöjligt att städa hans rum, men idag lyckades jag få städa. Yeeeah. Nu är det rent, men det fattas att noppa golvet. Det blir nån annan gång för dom har ingen mopp just nu, f*ck !

Jag är typ som min mamma när det gäller städning. När vi ser att nåt ligger på golvet eller om det behövs dammsuga så kan vi inte låta bli att städa. Måste ha rent ! Det är säkert ! Ifall om det hände att jag och Winfer flyttade ihop så skulle han vara galen i mig gämt. Jag kan inte låta bli att städa, haha. Men det är inget dåligt att vilja ha det rent. Har ingen aning varför Winfer blir så lätt sur när jag städar :P Det han säger är 'shiiit i'. Och jag lyssnar inte på honom och fortsätter ^^ heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0