2010 Börjar Närma Sig

Shit vad tiden bara går, nyår är bara imorgon. Har ni fixat ihop ett par outfit till nyår ? Jag har det i alla fall, jag tänkte köpa en tjol men så kom jag på att jag redan har en passande tjol som jag bara har använt 2 gånger. Men en överdel har jag köpt. Acceluris blabla eller vad den heter är även oxå klart. Men jag hoppats att alla får en bra början på det nya året ^^

Denna 2009 har varit bra, ni vid slutet så har jag fåt veta mycket familje saker som har chokat mig. Men det delar jag inte med er läsare, tyvärr. Men annars så har det varit bra, jag hoppats att 2010 blir lika bra. Man ska inte hoppats för mycket bara ^^

Men denna år har förvånat mig en del oxå, det jag blir mest chokad av är att när man går i en annans parti. Till exempel om man blir ovän med en kompis och så drar typ dem andra vännerna till den enna personen. Jag själv tycker att det är barnsligt. När jag har hamnat på den situationen så umgås jag gärna med båda fast dem är ovänner. Tycker att det är så omoget !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0