Bråk Gör Det Inte Bättre

Nu i min rast så har jag kollat på girlfights i youtube, visa har fejka och andra var riktiga. Men har ni märkt att tjejer kan inte bråka?

Det ända tjejer gör är att rivas och dra varann i håret. Riktig bråk är när man smäller till varandra och ger en fet box i ansiktet eller magen. Jag själv är inte så bra på att bråka, jag känner mig så svag i händerna när jag försöker boxas. Men riva är jag bra på ^^ Hah, men om man skulle råka hamna i bråk så måste man vara förbered. Så jag måste göra lite armhävningar och träna på att boxa nåt hårt till exempel.

Den senaste bråket som jag har varit med i var ett tag sen. Det var då jag gick i 7:an, bråkade med min bästis då på den tiden. Kom inte ihåg varför vi bråkade men det jag kom ihåg är att jag blev så jävla sur när hon öppnade sin mun. Jag kockade inombords och var tvungen att bara göra nåt. Jag är inte sån som älskar att bråka, man kan prata. Men om personen är för kaxig så kan inte mina händer styras, det blir så automatiskt.

Men jag vill helst inte hamna i bråk, var gör det för nytta igentligen ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0