Dålig Uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering !

Winfer var här igår i min skola ^^ Han var här hela dan. Efter skolan så gick vi runt i stan och köpte en choklad och åt den tillsammans.

Igår kväll klockan 8, så såg jag programmet Ullared. Jag har aldrig sett ett ställe som är så stort och billigt. Det köar långa köer utanför Ullared bara för att få hem billiga saker. Men det som är så bra är att det finns allt där ! Man sparar så mycket att bara åka dit. Skulle vilja handla där nån gång med jag vill inte åka så långt bara för billiga prylar. Om jag vore i närheten så kan man självklart gå och ta en sväng i Ullared.

Hahaha, Jag garvade igår när en kvinna som var i Ullared. Hon sa säg 70 sätt att tillfreds ställe en kvinna, och så svarade hon '69 och en tur till Ullared'. Hur fan kan hon tro det, det är kanske hennes sätt att tillfredsställa henne men inte iallafall jag ! Alla kvinnor är olika, mycket olika ! Killar är ganska lika men en tjej så finns det så mycket man ska göra för att tillfredsställa en kvinna. Det är från kvinna till kvinna. Det borde alla veta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0