Tatueringar Som Jag Vill Ha

När det gäller att ha tatuering så ska man vara säker på det man tatuerar innan man gör det. För man kan ångra sig. Om man vill göra en tatuering för sin man eller pojkvän så kan man göra det, men man kan aldrig vara säker på att förhållandet kommer hålla för alltid. Så det bästa är att typ tatuera sig ett hjärta som kan representera sin man/pojkvän. För om det skulle hända att man gjorde slut så kan man ha hjärtat kvar för när folk ser den så vet dem inte att hjärtat var för ens man eller pojkvän. Det hemska är att ha ens ex mans/pojkväns ansikte på kroppen, för då kommer folk undra. Med hjärtat så kan man säga att det är för till exempel min dotter. Smart va ^^

Jag själv vill ha en duva på min vänstra sida av ryggen. Duvan skulle representera min döda moster. Jag tycker att en duva passar henne för hon levde inte så bra här på jorden, men nu är hon fri från det som en duva ^^ Det är derför jag ska tatuera mig en duva, det är jag säker på ! Jag har redan sagt till min mamma att jag vill ha en tatuering när jag blir 18 år, det blir min första tatuering.

Jag vill även ha små stjärnor i nacken. Jag såg att Rihanna hade det och då fick jag oxå en lust att ha stjärnor på nacken. Att ha stjärnor på nacken skulle inte representera nånting, jag vill bara ha det för att det är fint tycker jag. Man kan oxå ha saker som inte representerar nånting.

Och till sist så vill jag ha text i min handled som ska vara skrivstil. Texten ska stå det datumet som jag och min man/pojkvän blev tillsammans.

Det är alla tatueringar som jag vill ha, det kan komma nåt mer. Men jag tror på nånting litet, för jag gillar inte stora tatueringar på tjejer. Det är fult när tjejer har många tatueringar. Det som jag verkligen tycker är fult är när tjejer tatuerar sig på armen vid axlarna, blää säger jag bara.

DSC00506.jpg image by Mirka_


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0