En Kort Dag I Skolan

Shit var det var en skön dag i skolan idag ! För det första så har jag klarar alla proven i matte för denna termin, skönt att slippa göra omprov. Och för det andra så lekte vi bara i klassen så det var ingen arbete alls förutom att gå igenom svaren i provet. Och för det tredje är att vi fick sluta för dagen redan klockan 11:05 ^^ Jag som inte ville idag till skolan för jag trodde att vi skulle arbeta som vanligt.

Är hemma nu och ska iväg snart att köpa sylt till mina pannkakor, mamma orkar inte laga mat idag eftersom hon ska iväg med min lillebror och äta mycket gott i hans skola. Det är elever som har lagat mat eller bullar och så delar man ut till alla. Det var länge sen man var med i nåt sån.

Jag har ätit mycket shit mat hemma nu för tiden -.- Inte konstigt för att mamma går i skolan och jobbar, plus så är min mamma städberoende så det tar mycket kraft.  Det som är bra är att det aldrig är smuttsigt hemmos oss ^^ Haha brukar skämta om att min mamma städar innan smutsen hinner komma fram.

Men nu ska jag iväg och köpa sylt ^^ Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0