Första Dan På Skolan

Om två dagar så är det jullov. Jag har redan gått en termin i John Bauer skolan och jag har bara en termin kvar så är det sommarlov :) Längtar !

Jag kom ihåg min första dag så jag kom till min skola i John Bauer. Jag var faktist glad för att man har börjat o gymnasiet och kommer få nya lärare och nya kompisar. Men gymnasiet är ändå samma shit som det var när man gick i högstadiet.

Haha, Tani har berättat till mug att hennes första intryck av mig var att hon trodde att jag skulle bli klassens ordförande och klassens hjärna. Hahahahaha ! Hon beskrev mig verkligen fel, jag är rena motsattsen från det hon sa. Jag är inte smart ! Jag har varit IG barn i nästan alla ämnen men skärpte till mig och fick medelmåttigt betyg. Jag är inte den pratglada personen, men om man vill prata så pratar jag lungt och trevligt tillbacka ^^

Första intrycket som jag fick av klassen var att alla såg sura och trötta ut, inte konstigt ! Den var ju sommarlov dagen innan och man var van att sova hela dagarna och vara vaken länge på natten. Som jag såg så var det bara jag som var glad och pigg, heh ^^

Denna bild är på mig, första dan på skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0