Godmorgon !


Godmorgon !

Skulle ha vaknat klockan 9:00 idag men jag orkade inte så jag vaknade istället 9:30. Fixade mig och äter frukost. Jag och Winfer tänkte gå tidigare idag och shoppa men han är för trött för igårdagen. Jag är också trött men jag har fortfarande energi kvar :)

På julafton så var jag barnvakt till min systers dotter så jag fick pengar för det. Jag tog 400 kronor men igår så kom hon förbi hem till oss och hon sa att jag kunde ha fått mycket mer, jag ångrade inte att jag sa mer. Men det kommer inte upprepas för att det var julafton. Nästa gång så gör jag inte samma misstag ^^

Men denna inlägg blir kort. Ska till Tvn och vänta tills klockan blir 12:00 för då ska jag dra till stan och träffa Winfer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0