Har Fått Svininfluensan Sprutan

Idag var jag nervös för matte provet, hade tränat men det gick inte så jätte bra. Som tur var att vi fick gå igenom allt innan vi gjorde provet och så hjälpte även Tani mig också innan vi hade provet och inte då provet var :)

Är hemma och gör nada. Har ont från sprutan mot svininfluensan som jag tog tidigare idag i skolan, det gjorde shiiit ont ! Gud vad sjuksköterskan ljög om att det inte skulle kännas nåt. Jag små skrek lite eftersom jag var spänd och om man är spänd då man tar spruta så gör det ännu mer ont. Om jag var lugnare så skulle det nog inte kännas nånting ^^ Men min vänstra hand där jag tog sprutan känns förlamad, armen sover bara just nu. Men jag hoppas verkligen att jag inte kommer bli sjuk eller svag som dem mesta har fått efter sprutan.

Halv år gammal bild på mig. Den passar bra för temas jag snackar om, alltså svininfluensan sprutan ^^ Ungefär så såg jag ut när jag fick sprutan. Men vet inte varför jag har ont i denna bild, eller jo nu vet jag. Hade ont för att jag höll på att få lite munsår på denna bild :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0