Idoten På T - Banan

För någon dag sen så satt jag på tunnel banan hem från stan och det var en konstig man som pratade högt och skrek. Först så hörde jag inte honom för jag lyssnade på musik med hörlurar. Jag tog bort mina hörlurar och så hör jag mannen sancka shit om chilenare. Jag som är från chile. Han sa att chilenare är som judar och att dem shiter i om vi förnedrar polaker och bla bla. Och så sa han åter igen jävla grisar och pundare. Jag ville bara säga emot men han var en stor man. Tänk om han skulle reaggera stort o vilja slå mig. Jag är liten och svag och det var knappt folk på tunnel banan.

Jag säger bara att han har verkligen problem. Snackar sht från ingensrans mitt i tunnel banan och tänker inte på folket och om det fanns några chilenare där. Han var säkert polak eftersom han sa att chilenarna shiter i polaker. Man kan ha sina fördommar om folk men håll dem för er själva !

Sånt shit vill jag inte höra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0