Inget Att Göra . . .

Har tråkigt hemma och har inget att göra. Vill så gärna gå ut och åka skritskor och bara njuta av det fina blåa himlen och den vita snön ^^ Men det vill väl inte den andra personen göra med mig :'( kan fatta det. Så jag stannar hemma hela dan och bara fetar mig. Räcker det inte att jag har redan gått upp 2 kilo ?

Letade efter trosor i olika hemsidor. Vissa bilder kan man inte ta, så det blir bara dem här trosorna. Jag älskar när det finns matchande trosor och bh. Men det är även fint att blanda ihop det lite. Även om jag älskar fina underkläder så tycker jag inte om att se mig längre i dem. Men ska självklart göra nåt åt saken. Gå ner i vikt och äta synt. Jag ska verkligen gå ner i vikt tills sommaren kommer.

Mina favoriter är markerad mett ett hjärta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0