Könaste Vinter Skor

Julen är snart här, bara 3 dagar kvar :) Det känns så overkligt att julen är här snart. Det känds som om det var igår då det var jul.

Jag har färgat håret :) Äntligen ! Hatar min ljusbruna hår. Jag har hatat mitt hår från den dagen då mina kompisar kallade mig blondin och jag hatade att bli kallad det ! Fyy ! Så två gånger om året så färgar jag mitt hår. Just nu så jag jag färgat mörk brunt, det ser nästan ut som svart. Muy bueno ^^ 

Äger ni även en sån här par sko på bilden ? Oh, den är bara så skön och varm. Det är verkligen den bästa skon som jag har ägt på en vinter. Jag måste ha ett par såna skor varje vinter från och med nu ^^ Även min syster håller med mig som även också ägen en sån sko.

Jag tycker att mörkbruna är en bra färg att ha på den här skon för att om man har ljusa så ser skon väldigt shitig ut och om det är blött ute så kommer det synas i den ljusare skon än den bruna skon. Bara ett tips för dem som vill köpa ett par såna skor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0