Lucia Är Det Idag

Tillbringar min söndag hemma, tråkigt säger jag bara. Ville hjärna gå ut och åka skritskor i Kungsan med Winfer men han kände sig inte så bra, hm.

Idag är det lucia, undrar om man ser lucia tåget på TV. Vi hade lucia tåget i fredags i min skola. Haha jag blev förvånad att lärarna var med i lucia tåget och inga elever. Dem ville väll göra nått annorlunda i år. Heh jag såg senare att rektorn var lucia, han är ju kille. Han hade på sig en blond peruk.

Jag har alltid viljat vara lucia, men det är riskabellt för att man han riktiga ljus på huvudet. Om ett litet misstag händer så brinner håret, inte kul. Michael Jackson brände håret men han har pengar att fixa hår i huvudet medans vi har peruker på oss. haha. Man ska inte skämta om det som hände MJ, heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0