Mycket REA Nu.

Hola (:

Är hemma och pratade nyss i telefon med Winfer, vi har snackat ett bra tag nu ^^ Ska dra snart till Ica Maxi och panta burkar, handla lite smått och lämna en film i Filmketjan.

Jag, Winfer, Joselin och Tami var hemmos mig igår kväll och vi såg filmen 'The Children'. Jag och Winfer har sett den tidigare men dem ville se den så det gjorde inget om vi såg den igen. Det var kul. Haha vi garvade för det mesta i filmen. Vid 12 tiden på kvällen så gick alla hem. Jag följde med Winfer till Slussen. Jag vill gärna ha en filmkväll igen snart nu när det är lov ^^

Nu är det mycket REA på kläder så nu skia man passa på. Jag köpte lite igår med mamma och min syster. Men ska fortsätta handla lite nyår kläder imorgon med Winfer och även på tisdag med Winfer och Joselin :) Jag hoppats att jag hittar nån fin kläning eller tjol och ett par fina tajts till för nyår dagen. Jag kommer fira nyår med Winfer hemmos chilenar familjen Loreta och med min familia också, ska bli kul.

Men nu ska jag röra mig mot Ica Maxi, buenos dias !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0