Nu Ska Jag Iväg Till Skäris

Hejsan läsare !

Ursäkta att jag inte har hört av mig på julafton. Det hände så mycket om man tänkte inte riktigt på bloggen ^^ Men jag hade en ganska bra jul, inte den bästa men bra ändå. En person fattades.

Igår såg jag och Winfer Old Dogs på bio, den var mycket bra ! Men jag förväntade mig lite mer av filmen faktis, men jag är nöjd ändå ^^ Jag ger filmen en stark 7:a av 10:a. 7/10 !

Igår så gav jag mina juulklappar nervöst till Winfer. Hoppades bara att han skulle älska dem. Han gillade dem men jag trodde att han skulle bli lite mer gladare :/ Men jag är nöjd med köpet. Själv så fick jag inget, när jag tänker så behöver jag inget ! Han har problem med pengar och så gnäller jag inte. Jag nöjer mig med att bara vara med honom ^ Det är en bra julklapp för mig !

Idag så ska jag iväg med mamma till Skärholmen, vi ska shoppa lite tillsammans. Ska inte shoppa för mycket för ska även shoppa tillsammans med Joselin och Winfer på torsdag. Måste även hitta Nyår kläder. Men nu roppar mamma att vi ska gå. Ha det bra läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0