Rätta Inte Mina Stav Fel

Snart har vi lektion igen i projekt och företagande med Jennie.

Har ni också fått komentar om att folk har rättat er stav fel på er inlägg ? Jag tycker att det ör onödigt och jobbigt ! Jag vet att man kan ha stavfel eller ha råkat skriva fel, men palla att skriva en komentar om att man har skrivit fel ! Visa tycker att det är snällt men jag tycker att det är onödigt. Man kan komentera om vad man har skrivit och inte om felet man skrev. Alla har nåt felstavning nån gång, men låt det bli.

Har ni sett i stan att dem har julpyntat överallt ? Jag älskar när dem gör det. Man får en sån härlig känsla av julen då, man längtar bara ännu mer till julafton. Det är 22 dagar kvar till julafton, hah jag räknar till och med dagarna ^^ Men så är det när man vet att man ska få julklappar som man vill ha.

Bilderna här nedan är från stan vid vägen till kungsan, man fastnar alltid där och ser vad dom har lagt upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0