Såå Söt Kan Man Inte Vara.

Weeepa ! Imon så ska jag iväg tidigt tillsammans med Winfer och Joselin, vi ska gå runt stan och kanske någon annan stans och shoppa :) Ska fokusera på att hitta nyår kläder till mig.

Faan va gullig katt ! Jag gillar inte så mycket katter men om ni ser denna video så kommer ni dö ^^ Igentligen så hatar jag katter, dem rivs och dem gör inget än latar hela dagarna. Plus så sticker dem bara från huset och kan vara borta länge. Det är som att ha en jobbig tonåring. Jag är mer hundmänniska, hundar är söta och man kan leka med dem och allt. Men om alla katter var som denna lilla katten på videon så skulle jag gärna vilja ha en katt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0