Shoppa idag, Fortsättnign Följer Imon.

Idag så har man gått runt stan och letat kläder hela dan. Från klockan 1 till halv 7. Snacka att man är trött ! Har ont i hela kroppen. Det var jag, Winfer, Joselin och Maide som gick och shoppa. Joselin och Maide var så snabba att shoppa medans jag och Winfer var slöa ^^

Men man hittade saker som man gillade. Men jag ska lämna imonrgon en tajts som jag inte tycker så mycket om. Annars så sparar jag allt annat. Vi åt i Burger King och efter det så gick Joselin och Maide, det hade hänt nåt med deras mamma så de var tvunga att skynda. Efter maten så fortsatte jag och WInfer shoppa, det var då vi hittade alla saker som vi ville ha. Winfer köpte allt han hade tänkt sig, shiit fina manliga kläder :) Han har provat allt hemma och är mycket glad över köpet.

Imon så ska jag handla lite mer, ska leta efter acceloris och tajts. Kan kanske hitta nåt mer fint. Winfer ska köpa armband eller nått sånt. Jag behöver örhängen ! Har inte haft örhängen på miljoner år !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0