Underkläder För Mig ?

Är i skolan just nu, klassen ser på filmen 'Bad Santa'. Jag shiter att se den filmen. Så deför skriver jag detta inlägg. Varför kom jag till skolan idag fast vi bara ska kolla på film ? Ahh men jag ska göra ett omprov oxå. Eller jag tror att jag inte pallar vänta till efter lunch för att göra provet. Jag tror att jag skippar den provet, man kan alltid göra den efter lovet.

Vid julen så finns det så mycket underkläder som man kan köpa. Det är nog bara för att frästa män att köpa till sin fru eller flickvän. Det finns många fina underkläder. Men min favorit underkläder finnas i H&M. Kommer jag få underkläder till julklapp ? Jag är inte säker men jag vill ha ^^

Dem underkläderna som är märkt med ett hjärta är mina favoriter :) Allt från H&M.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0