20/9 -09 lady gaga in the house :)

Tillbacka för det finns ingenting på tv -.- Ajuste min kusin sabina ringde mig idag då jag hade lunch i skolan, vi snackade lite och hon tyckte jag hade värsta förorts rösten. hahaha jag garvade ihjäl mig då hon sa dt xD Bara för hon har värsta svenkan och bor med en svensk familj ! men det var roligt att höra hennes röst igen för det var länge sen. Jag har börjat älska lady gaga, hon är skön artist ! Hennes senaste låt  poker pace dööödar !!! Jag var och kollade på henne två gånger då hon var i nrj in the park och när hon var i berns. Asså jag undrar om hennes hår är äkta ?? :P När jag var i  berns så såg jag henne i närhåll och när hon hoppade så såg det ut som att håret var hårt och satt fast på huvudet :P hah. 


Då hon var i nrj in the park. Var där med joselin och winfer :) 

                         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0