8/1 -09 gott och blandat.

Inte ofta jag skiver, har faktis tröttnat lite på bloggen. Men kommer inte sluta skriva för här kmr det spara dåliga, bra, underbara osv minnen ! Nu för tiden så har jag bara varit med winferiño och vart hemma och sett på filmer. Kolla på An amerikan crime, den filmen dödade mig och gjorde mig rasande sur !  Glöm inte att kolla på superhero movie, pissade nästan på mig, höhö :P Vill se fler bra filmen, kan ni rekomendera nån ? F*uck asså ! Skolan har börjat och nationela proven väntar på mig -.- Ska försöka göra mitt bästa. Ska satsa hårt på skolan nu. Vill komma in på handel och administration eller barn och fritid. Idag så var jag och winferiño i vällinby centrum och vi kollade på kläder och sånt, hittade fet fina underkläder i topshop te mig som jag verkligen vill ha ^^ Vi få se om dom blir mina. Winfer hittade en jeans från MQ som han ska kanske köpa imon, galet fina. only 300 :- när vi skulle hem så kunde vi inte planka i vällingby så vi prominerade te närmaste tunnel bannan och plankade där. Påvägen dit så kastade winfer mig i snön och jag fick en bunt snö in i brallan, det vart iskallt ! Försökte göta payback men han är för stark :P vänta bara han ska få^^

Är så jävla sugen att röka vattenpipa ! dn här bilden var i början på hösten då man kunde rökich ute.

              

Men ska dra te tvn och kmr nog höra av mig på måndag så hare bra den här helgen, mutch love / Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0