20/1 - 09 tiden rullar fort

min ansökan om gymnasie val är klar :):) linjer jag har valt är barn och fritid lr handel och administration. Bådda dom linjerna finns i liljeholmen och i farsta som jag har sökt till. Mitt första val är barn och fritid i liljeholmen, hoppats att jag kmr in !! Skolan är så jobbig, mycket att göra och så om två vecker kmr jag ha svenska nationella provet i 3 timmar -.- men det bästa är att vi får mumsa i oss godis, läsk, ships osv. Men jag kmr bara hämta lite choklad och mera juicen, det räcker för mig. Vissa kmr överdriva vet jag :P men jag tar lite smått och gott ^^ Har lite stora planer till lördag då winfer fyller år, berättar inte än. Men jag hoppas att dt kmr bli najs ^^ Shit tiden går fort asså ! nyss var han 17 då vi träffades för första gången, nu är han redan 19 :P Tiden går fortare än vi tror.Imon äre 1 år och 6 månader med winfer :D Weeeepa har aldrig kommit så långt med nån kille förr ! Men shit nu har jag blivit kakor sugen, vill han några såna där kockies med små chokladbitar i. Godaste ! Men ska dra te tvn, hasta la vista ^^ ciaaaaooo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0