14/1 -09 kan jag klara mig utan dig ?

Varför ska mitt liv gå så fel ? :(:( skolan går inte så bra, vissa vänner snackar shit bakom ryggen på mig, min storebrosha är i sjukhuset& mår inte bra, jag mår inte bra och sitter hemma och gråter, bråkar med mamma och så har winfer lämnat mig :'(:'( VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRKÄNNA DET HÄR ?? Smärtan jag bär i mitt hjärta är tung och jag orkar inte bära den mer, jag vet inte vad jag ska göra ! tårarna faller och faller och jag mår bara dåligare och dåligare, kmr mitt hjärta kunna läkas ? Winfer har ju mitt hjärta så det är bara han som får mig bli glad igen. Jag är en känslig person och ibland för känslig, jag kan börja gråta när jag tänker på nåt  sorgligt lr ser nåt sorgligt på nån film. Då det händer så kramar winfer om mig och tröstar mig och drar ett skämt som får mig att skratta & le igen (:(: älskar när det där händer ! Kmr jag kunna få känna hans värme när han håller om mig ? hans läppar som smeker sig mot mina ? hans kärlek som får mig bli lycklig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0