25/6 -09 | REA,REA & REA

 Fyyyfan missade middsommar latino :(:( Men aja nu får man vänta te nästa år -.- Yeah nu görjar solen komma fram ! 25 grader är inte dåligt. Det bästa vädret är på måndag då det är 30 grader varmt :O kan man tro det. Men det jag har haft för mig är sommarskola matten och njutit av solen ^^ Det går ju shit bra i sommarskolan, får poäng varje dag för hur bra jag är. Har inte missat en dag i sommarskolan och så ska det fortsätta tills den är slut. HOPPATS, HOPPATS att jag klarar provet. Den avgör om jag kommer in i gymnasiet eller inte.

Har ni sett hur mycket REA det är nu ?! Fyfan jag köpte en tjol som kostade 100 kronor, som förr kostade 350 kr. Fick 250 kr rabatt på den. Galet sjukt. Men ska gå tillback nu till tvn. Vi hörs !




En lipfull jag vid vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0