1/6 -09 | en vanlig dag

Hola :) Är hemma och ser på teve. Får ångest att sitta hemma när det är så fint väder ute ! Men var ute idag med joselin utanför skolan och stekte oss i solen, efter det gick jag hem och på gården såg man min familj. Stannade ute längre och lekte med min systers dotter i sanden. Det var så varmt så att mina knän sved. Undrar hur varm denna sommar kommer bli denna sommar ^^ Hoppats inte för vamrt bara. Man vill ju kunna andas också. Ajt idag sätter dom betygen och jag är nervös för resultatet. Det jag vet är att jag är IG i matte :( Men kommer fixa till det i sommarskola. Min bal var i torsdags och jag var inte där, dont tell u why. 1 juni idag :) Snart är det min födelsedag, 10 juli. Längtar till nästa år när jag blir 17 ^^ Ingen aning varför, vill bara bli äldre.

Saker jag har tänkt på som är en vana :

1. Jag kollar gämt i kylskåpet fast jag inte är hungrig.

2. Jag måste kolla på en bebis när han/hon är i min nähet, så sööta bebisar är !

3. Plockar upp saker när det ligger på golvet.

4. Slår till winfer lite då han skojar med mig.

5. Gråter när jag ser en sorglig film.

6. Måste gå ut på en promenad när jag ser att det är fint väder ute.


PS. Bilden är tagen i början av sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0