21/3-09 | Hittat min balkläning :D

Holaa (:

Idag tog jag och winferado en lång promenad runt Farsta, härliga väder äre najs att gå runt. Speciellt på sommaren då värmen grillar en !

Juuste ! Jag har hittat min balkläning :D Den är perfekt, exakt som jag vill ha den. Hittade den i fredags med winfer. Kläningen är vit och är ända ner till knäna. Den är tajt vid brösten och fluffig blir den hela vägen ner från midjan. Till den ska jag köpa ett par svarta klackskor som jag oxå hittade i stan, fett fina ! Och lite smycken till. Så kmr jag se ut på min bal den 29 mars :D

Oj, glömde säga att det är exakt 1 år och 8 månader sen jag och winfer blev tsm :D Tiden går fort asså ! Snart har vi barn och gifter oss oxå, haha. Nejda vi tar en dag i taget.

Det var det för idag, ses imon ! godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0