20/3-09 | Winferado min stora bebis :D


Heejsan. Sitter hemma hos winferado, fixat min blogg nyss men den är inte klar. Är nöjd hittills (: Idag har jag och winfer tagit en lång runda runt stan. Mina fötter är rätt trötta efter det. Och så sover mina ben, shit irriterande !

Denna bild vid sidan om är tagen efter jul i december, kom ihåg att vi hade inget att göra. Så ren och fräch min hud är på denna bild, nu attackerar finnar & apoliemaskar. Hah nejda men man får några här och där ibland men dom går bort. Winferado har aldrig sett så tråkat ut som han gör på denna bild :P

Men men nu ska jag dra till winferados säng där han ligger och läsa en bok för honom och ge honom sin veling ^^ ska natta min stora bebis :D Vi hörs imon, godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0