31/3-09 | Desperata husfruar ikväll :D

Hej hej :D

Gick te skolan och gjorde själv min engelska nationella prov som jag gjorde på ungefär 40 min. Den var lätt, skrev om vad jag vill jobba med i framtiden och det.

Efter provet åkte jag direkt te slussen där jag träffade Winferado :D Han skulle betala lite SL räkningar :P efter det tog vi en promenad och åkte hem. Eyy får inte glömma att det är desperata husfruar idag :D Älskar den serien asså ! Har kollat på varenda avsnitt förutom en ända och det var första avsnittet :P hah.

Älskar susan av dom alla ! Hon är klumpig som
 jag var hela tiden men det är över nu ^^
Dessutom är hon den roligaste men dom
gulligaste paret där är carlos med gabby !






Men det var det för idag, hörs läsare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0