31/3-09 | Sovmorgon för nån gångs skull ^^

Holaa :D

Gick till skolan kl.08:00 men ingen ända 9:a var i skolan -.- Fråga min lärare Daniel och han sa att vi hade värsta sovmorgonen som vi aldrig har, 10:10 böjar vi och jag ba min guuud kunde har sovit 2 timmar längre som jag hade viljat ^^ 'Alla 9:or kmr åka till stan och se nån opra balet medan jag kmr stanna i skolan och göra engelska nationella som jag missade förra veckan :P Trist !

Vill ha min Nokia 5800 Xpress music som är på lagning :( Får ha en gammal mobil så länge. Min mobil var lite fucktupp hela tiden så det var på tiden det åkte in på reperation ^^ Dn har varit borta en vecka nu och kmr va dt 2 veckor till ungefär (tror jag).

J Balvin ft Aandy Aguileta - noche de pasion. Den låten har fastnat i mitt huvud ^^ Dn påminner så mk om den sommaren då jag och Winfer träffades ! Och hans lila hemma dans video :P Faan vill se dn videon igen !

Oyee Dt är inte så blåsit idag och så sticker solen ut idag ^^ Härligt väder. Får gårhud av att sommaren är snart här och jag kan känna den oxå !

Juste har skrivit en CV som jag kmr lämna in i olika coop konsum lr coop nära så att jag kan få ett sommarjobb och kanske fortsätta med det när skolan börjar om dom vill ha mig kvar ^^ Käna en extra slant och maybe åka utomlands med Winferado :D Vi får se !

Men har inget mer att säga, jag skriver senare idag. Ha ett fortsatt trevlig dag läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0