18/3-09 | första inlägget på tuusseenn årr !

Holaa gente !

Mycket fint väder idag, det får vi inte så ofta här i Sweden. Passa på att gå ut folket, tyvärr passar jag inte på -.- Jag skriver inte ofta, lång tid har gått men inte så mycket har hänt. Bara det vanliga. Jag syftar på skolan, betygen, familjen och Winferado. Öhh jaa. GUD vad jag längtar till sommaren :'( Vill bara vakna imon och VIPPS så äre sommar ^^ Men får lida ett tag till !

Skolan går  MYCKET bättre nu ! Har redan gjort hela svenska nationella proven och har påbörjat men engelska. Att jag har gjort dom känns bra, hoppas får bra resultat ! Men slutsnack om tråkiga skolan.

Jag måste verkligen börja träna till sommaren 09 ! Direkt när våren är här ska jag springa gärnet av mig, början kommer säckert bli kaos för man har dålig kåndis nu. Men den förbättras när man blir van.

Vet ni, har funderat att sommarjobba denna sommar för att käna mina egna pengar och kanske resa till härliga spanien (: är inte säker med resan, men vill definetivt jobba. helst i ett cafee lr hemköp. Nåt sånt liknande.

Asså jag har sååå härliga tankar om hur förra sommaren var och vill så gärna att denna sommar blir detsamma, längtar att gå runt med med shorts och en topp med låga skor. Att känna solen värma min kropp är bara så härlig ! Måste sluta drömma asså ^^

Men maybe skriver later, ciao bella ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0