4/11 -09 | Munsår

Fyfan lider ännu en gång av munsår -.- Det är så äckligt och det gör ont. Men det jag har tur med är att jag får en liten munsår och inte en sån stor en som svider i en hel vecka. Måste jag få munsår bara för att min mamma oxå fick när hon var liten till tonåring ? Bra man kunde göra nåt åt det så det inte kommer tillbacka. Det som finns att köpa som att munsår går bort är bara shit snack. Jag har haft många krämer och ingen funkar. Det minskar bara smärtan men det går inte bort, även om man lägger innan munsåren har kommit upp. Det finns så äckliga munsår så det ser läskigt ut, det är shit synd om man lider av sånt.

Fyfan tänk om man led som denna person på bilden. Hur kan man förkänna att få sånt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0