5/11 -09 | Smink dödar ansiktet

På tal om smink så hatar jag mycket smink, jag använder inte så mycket smink. Det ända jag använder är dream match som jag täcker lite finnar och mascara för ögonfransarna, det använder jag hela tiden men vissa dagar har jag ingen smink alls. Jag hatar när man har fullt med shit som täcker hela ansiktet. Och när man tvättar bort all smink så ser man ut som en helt annan person, en häxa alltså ! Smink förändrar en. Mig själv så ser jag ut som samma person hela tiden, det är för att jag inte använder mycket smink som förstör ansiktets naturliga skönhet. Så ett gott råd, använd inte mycket smink. Speciellt brunkräm ska du undvika, det gör så att ditt ansikte inte kan andas och blir fult.

Se på Eva Longoria, Pamela Andersson och Jennifer Lopez. Deras ansikte är vann med mycket smink så ansiktet ser hemsk ut. Dem som ska vara dem "vackraste" kvinnorna på jorden. Där ser ni hur "vackra" dom är igentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0