6/11 -09 | Buzz spelet

Så nu var jag klar med min del av projektet som vi ska redovisa idag ^^ Annars så gör jag inget, lyssnar på musik och tänker. Tänker hur jag inte ska vara så nere. Men bort med dom tankarna, måste vara glad !

Vill spela buzz spelet, den är rolig. Jag är inte en sån person som älskar spela spel, men den här spelet är ett undantag. Det är som att vara med på tv och svara på frågor och vinna pengar. Jag hatar krigspel och sc, vad går spelet ut på igentligen ? Killar älskar såna spel. Speciellt killarna i min klass spelar dagarna långa den där sc spelet. Den är så tråkig, det ända man här är 'head shut bom bom bom'. Och så fortsätter det så. Dom gamla spelen är mycket bättre än dom nutida spelen. Gillar spel som har äventyr och man ska hitta saker. Kommer såna spel att göras igen ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0