Alltid Den Udda

Julen närmar sig och det gör nyår också. Men jag har tänkt mycket, om hur denna år kommer bli. Kommer allt vara som vanligt eller kommer allt bara ändras. På nått sätt så känns det att jag kommer ha en mycket dåligare år som närmar sig.

Ibland känner jag mig så utanför och det gäller allt, och jag visste inte att det skulle kännas så till och med i skolan. Varför fortsätter mitt liv så som jag har försökt undvika ?! Det verkar som om gud inte älskar mig.

Jag tog en promenad ensam idag i regnet och tänkte. Jag känner mig till och med utanför hemma bland min familj. Jag har alltid kallas för den udda i familjen, men jag har skojat att jag är den bra udda bara fär att undvika att känna mig så utanför och sorgsen. När kommer jag trivas ? Jo, jag trivs redan med någon och det är med Winfer. Men kommer han alltid finnas där med mig ? Om inte så tror jag att jag kommer alltid känna mig utanför. Jag gråtter inte hela dagarna för att jag känner mig utanför, men jag undrar varför just jag ska känna mig såhär :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0