Alltid Kärlek Till Dig


Jag hade prov idag som jag inte visste om, men det  gick bra ändå. När jag var klar så kollade jag i visa  månader i Winfers blogg, Afilaow.blogg.se. När jag  kollade lite så var det många dagar man hade glömt  och hade gjort. Men nånting som jag mycket vä l kommer ihåg är min och Winfer 2 års dag ^^

Jag har aldrig haft ett så långt förhållande med någon  så det var stort för mig. Vår 2 års dag var för ett tag  sen. Det närmar sig till 2 och ett halv år tillsammans,  tiden flygger bara iväg. Jag trivs så bra med hans  närhet. Det är så man ska känna sig när man är  tillsammans och man ska kunna ha roligt  tillsammans. Det är faktis ett bra råd till par där ute.  Men jag vet att jag Aldrig kommer ha ett sånt här  förhållande igen med en annan än Winfer Rodriguez  Flores.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0