Bekväm I Mjukisar

Aj, hade inte lust att gå till skolan idag. Har blivit trött på morgorna och orkar knappt gå upp från sängen -.- Men jag hoppas det ändras för det var ett av skälen för att jag skolkade mycket i 8:an och 9:an. Ska inte hamna i samma situation som då !

Men för att få en bra start på dagen i skolan så är mjukisar ett måste att ha på sig ^^ Jag klarar inte av att konsentrera mig om jag har jeans på mig under lektions tid. När jag har mjukisar på mig så känner jag mig så fri och som om jag vore hemma. Skolan är som ett andra hem, man tillbringar ju halva dan i skolan från måndag till fredag, så man vill känna sig bekväm. Igentligen tycker jag inte om mjukisar, speciellt hur fjårtisar har sina mjukisar. Jag tycker att mjukisar är inte fint då man har det i stan och andra ställen. Men i skolan och hemma kan man för jag kommer inte till skolan för att vara fin, utan att studera.

Men när man kommer till arbetslivet så kan man inte gå runt med mjukisar hela dan, det är ju fult och tycker det är ofräscht. Klart att jag inte kommer gå med mjukisar då hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0