Beyonce & Lady Gaga Sammarbetar

Varför ska det här hända ? Jag trodde inte ens att du ville se mig längre men nu dyker du upp såhär. Har jag fel eller rätt.

Men iallafall så har jag hört att Lady Gaga och Beyonce ska göra en låt tillsammans. Jag tycker att dem inte passar som artister att göra musik tillsammans, det är min åsikt. Lady Gaga är en person som gör avslöjande videon och har lite underliga kläder på sig. Medans Beyonce är den typen som dansar mycket och gör bådde kaxiga och lugna låtar, men Beyonce kan ocå vara lite för mycket när det gäller dom tajta katt dräkterna. Båda är bra som artister men jag tycker inte riktigt att dom passar när dom sammarbetar med musik. Men jag kan ha fel, får se hur videon blir. Den kan vara galet bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0