Media Var På Michael 24/7


När man pratar om Michael Jackson så finns det mycket att prata om. Till exempel om han opererade sig vit eller bara fick en sjukdom som gjorde att han blev vit. Eller om han verkligen var en pedofil. Jag trodde på visa saker för något år sedan.

Jag ångrar mig ! Jag dömde honom för snabbt utan att ha tänkt att media älskar att skriva falska saker. Media ville bara krossa honom till bitar. Det media skrev trodde många på om honom, inklusivt jag.

Någon nämde om median i Michaels minnes stund att han är fri från allt falsk shit som folket säger om honom. Jag kan förstå Michael, att han inte mådde bra.
Nu får han fåt vila i frid. Ingen mer shitsnack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0