Kan Det Inte Bara Bli Sommar

Ni har väll märkt att ni går till skolan när det är mörkt och går hem från skolan när det är mörkt, visst är det deprimerande ?

Nu har det kommit till den tiden då man är deprimerad som mest. Då man äter som mest och går upp några kilo för man inte går ut längre till den hemska vädret. Det kan vara mysigt att det är lite dåligt väder och det blir mörkt tidigt. Det är mysigt då man har någon att hålla om och värma varandra hela vintern, men om man är ensam så kan det vara lång tråkigt. För min den så har jag Winfer och han har mig ! Även om det skulle hända nåt mellan oss så tror jag att vi kommer alltid hålla ihop på nåt sätt. Han kommer ändå alltid vara i mitt hjärta, där är han alltid med mig.

Även om man inte hat någon att hålla om i vintern så kan man dela sin kärlek tillsammasn med familjen och vänner. Men tänk om någon inte har en familj och inte ens vänner, hur skulle ens liv då se ut ? Ensamt såklart.

Men jag har börjat redan bli trött på vädret och det mörka. Kan man inte få fint väder i alla fall så vi kan få den klar blå himel som är så fint ? Efter julafton och nytt år så kommer jag dö av längtan till sommaren. Snälla låt detta år ta snabbt som blixten.

Kan det inte bara bli sommar nu så man kan känna sig glad att bara gå ut från dörren och känna den härliga sommarkänslan ?! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0