2/11 -09 | 21/12 - 2012

Är det bara jag som tänker på 21 december 2012 ? Är det sant att det blir vår undergång eller är det bara folk som vill skrämas.

I så fall om ni skämtar så säg det nu, för många folk går och är rädda och tror verkligen på det. Jag själv tror på det men har mina funderingar att det inte är sant. Men om det skulle vara sant så vad ska man göra för att "hinna med allt möjligt" innan man dör ? Jo, umgår så mycket med din familj som jag själv skulle göra. Var glad att du lever nu för man vet aldrig då det är din sista dag. Det gör mig rädd att bara tänka på det. Jag undrar då min tid är slut, om jag dör 12012 så kommer jag bara hinna bli 18 år gammal. Mina funderingar inför min död är hur gammal kommer jag vara då det händer, hur kommer jag dö, hur kommer alla reagera, om jag kommer till himelen eller helvetet.

Döden är en skrämande tanke ! Det ända jag vill är att jag ska ha hunnit med att få min egen familj och kunna se världen som jag inte har sett än. Men jag är glad att jag lever nu med min papi och hoppas på en lång framtid med honom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0