Dröm Till Verklighet


Jag hade en dröm idag som gjorde mig mycket glad ^^ Jag drömde att jag fick en sheck på 15 000 kr för att handla i Åhlens. Jag blev så glad när jag fick den. Men det konstiga var att jag fick den av ökända släktingar som var latinos, jag har släktingar som är latinos (Chilenare) men dem hade jag aldrig sett i mitt hela liv. Jag ba: Baaah vem e ni ? hahah. Men jag trodde verkligen att drömmen var på riktigt :/ Tänk om jag verkligen fick den scheken ^^ Då skulle jag handla mycket julklappat och mycket till mig själv såklart, heh. Men sånt händer inte mig :/ Bara i mina drömmar, men man vet aldrig. En dag kan jag vinna på lotto lr nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0